Alhamdulillah. Pada 6 April saya terima aduan masalah gangguan bekalan air di Taman Desa Tanjung Indah yg katanya sudah 3 tahun. Segera saya hubungi Tn Hj Abdul Karim, CEO SATU meminta siasat dan atasi masalah.
Hari ini saya dimaklumkan usaha pembaikan sudah dimulakan.
" Kita dapati berlaku airlock..kerja2 scouring sedang dijalankan ditapak. Tekanan slps PRV 10m. taman desa tanjung indah, jln pasir panjang sepatutnya dah dpt bekalan stable & baik"
Dan saya dapat pengesahan bahawa tekanan air sudah lebih baik mulai semalam.
Saya ingin ucapkan syabas dan terima kasih kepada CEO SATU dan team SATU. Setakat ini banyak kali saya kemukakan masalah, kerjasama yg amat baik. Sekalipun saya faham bukan semua masalah dapat diselesaikan dengan segera.
Kita hadapi cabaran besar. Paip paip dan peralatan yg usang yg usia guna sepatutnya diganti selepas 20 tahun. Ini banyak yg sudah sehingga 30 tahun...
Comments
Post a Comment